Kundernes fortællinger
Læs her hvad vores kunder gennem tiden har haft af gode, sjove, spændende og udviklende oplevelser med SIF Gruppen.
Har du også en oplevelse med SIF Gruppen du ønsker at dele her på siden?
Disruption
Vi taler alle om disruption, digitalisering, skift i forretningsmodeller for byggebranchen, herunder særskilt på den fremadrettede drift.
Paradigmeskift
På Facility Management området er det meget tydeligt, at der sker et paradigmeskift Bl.a. når det gælder vedligeholdelsesmetoder, hvor fokus nu rettes mod “Predictive Maintenance”, en mere “LEAN” tankegang i forhold til tilbuds- & projektprocesser samt transparens.
SIF forstår at sejle hurtigt i tågen
SIF har i en meget tæt kunderelation forstået at kigge fremad, til trods for at den horisont de kigger ud i, mildt sagt er meget uklar. SIF sejler meget hurtigt i tågen, men der er genkendelige mønstre som tager udgangspunkt i at tegne scenarier op for trusler og muligheder.
H.W.Larsen Service by SIF
Den 1. januar 2017 overtog SIF Gruppen H.W.Larsen Service. H.W.Larsen Service laver service for hoteller og restauranter og storkøkkener på maskiner og udstyr til fødevareproduktionen. Igennem 2017 har SIF udvidet og forbedret servicen for H.W.Larsens kunder ved at yde en god og stabil service for de mange kunder, som skal have lavet service på deres maskiner.
Behovet for service er stort.
Da behovet for en god serviceafdeling er stort og da H.W.Larsen har en voksende kundemasse, var der behov for at kunne øge og udbygge serviceafdelingen. Da det ofte er tilfældet, at der skal være mere end 2 mand i perioder skulle der være mulighed for en fleksibel løsning, som H.W.Larsen ikke selv havde muligheden for at sætte op. Dette er baggrunden for det gode samarbejde.
Deling af kunder giver mening.
Ofte når der skal bygges nye steder eller laves nye domiciler, er et storkøkken en naturlig del af projektet, det giver derfor mening med et tæt samarbejde. Dels fordi selve el-delen er en meget vigtig forudsætning for et velfungerende køkken og dels fordi forkert opsætning eller manglende overblik giver store problemer i hele køkkenets levetid.
God synergi.
Såvel SIF Gruppen som H.W.Larsen har et ”no nonsence” kodeks, der gør, at vi står ved det, vi siger og at vi ikke er bange for at lægge alle kort på bordet. Dette gør, at vi ser samarbejdet som værende meget vigtigt og vi håber, at være en del af SIF-gruppens partner-team i mange år fremover.
Bo Larsen, H.W.Larsen
Fortæl din historie
Få vores nyhedsbrev
Ved tilmelding bedes du angive hvilken kategori du tilhører